Betaalmethodes

 

Je kunt je bestelling via de webshop betalen middels een overschrijving of via ideal.

Of contant bij afhalen in de winkel.

 

Verzenden

 

Je bestelling wordt binnen 1 tot 3  dagen verwerkt.. In Nederland ontvang je je bestelling waarschijnlijk binnen 2 -4 werkdagen. Voor alle buitenlandse bestellingen wordt de verzendkosten berekend bij het afrekenen. Voor levertijden kun je ook je mailbox in de gaten houden waar je geïnformeerd wordt over je levering.

 

Let op: zodra je pakket Atelier by Dotia heeft verlaten en buiten mijn handen is, kan ik niet verantwoordelijk worden gehouden voor de exacte levertijd. Dit komt door onverwachte vertragingen bij de vervoerders aan wie we je artikelen hebben overgedragen.

 

Afhalen 

 

Je kunt er voor kiezen om de bestelling af te halen in de winkel. Dit kan op de dagen dat de winkel is geopend maar dit kan ook op afspraak. Dit kan het snelste door een app te sturen  naar : 06-18993820

Betalen kan contant of via de pin 

Zie voor de variabele openingstijden de aparte pagina op de webshop.

 

 

 

DOUANE

 

In sommige gevallen worden douane-/importkosten in rekening gebracht zodra het pakket het land van bestemming binnenkomt. Atelier by Dotia verzorgt de verzending, maar niet de mogelijke bijkomende kosten.

Atelier by Dotia heeft geen controle over deze kosten en kan geen verdere informatie verstrekken over de extra kosten. We raden aan contact op te nemen met je lokale douanekantoor voor meer informatie over de huidige regels, zodat je niet verrast wordt door onverwachte kosten.

 

Helaas kunnen deze kosten niet worden berekend op het moment van aankoop. 

 

RETOURNEREN

 

Wil je een product retourneren? Dat kan. Je hebt 14 dagen na de verzenddatum om je artikelen te retourneren. De retourkosten zijn voor je eigen rekening.

 

Helaas kunnen er geen retouren geaccepteerd worden als de bestelling incompleet wordt teruggestuurd. Atelier by Dotia heeft het recht om geretourneerde artikelen te weigeren als ze niet in nieuwstaat worden geretourneerd.

 

Ruilen is niet mogelijk. Als je het verkeerde product hebt besteld, retourneer dan (volg de stappen hieronder) en plaats een nieuwe bestelling.

 

Tip: controleer van tevoren goed of je het juiste artikel hebt besteld. 

 

HOE?

 

Om een retour aan te vragen neem je contact op via de mail van Atelier by Dotia.

 

Zodra het artikel / de artikelen is ontvangen, zal er een kwaliteitscontrole zijn.

 

Zodra de retour is geaccepteerd, worden van alle succesvol geretourneerde artikelen het bedrag teruggestort . De oorspronkelijke verzendkosten worden niet terugbetaald. 

 

Let op:  De retourkosten worden niet vergoed niet, wat betekent dat deze verzendkosten voor eigen rekening zijn.